personal body plan boodschappen

Ben jij gestart met Personal Body Plan en weet je nog niet zo goed waar je moet beginnen en welke boodschappen handig zijn om in huis te halen? Check hier dan het lijstje voor jouw Personal Body Plan Boodschappen

Wat haal je in huis? Check deze lijst met Personal Body Plan Boodschappen

In september 2020 was het zover. Na lang wikken en wegen ben ik overstag gegaan en heb ik gekozen om te starten met mijn Personal Body Plan avontuur. En daar heb ik zeker geen spijt van! Op het moment dat ik dit artikel schrijf is er bijna 10 kilo af en +- 20 centimeter in de omvang.

Toen ik net startte vond ik het heel lastig om mijn dag in te vullen qua eten. Wat is handig om in huis te halen? Wat zijn bijvoorbeeld fijne producten welke je eigenlijk altijd bij de hand moet hebben? Daar ga ik je bij helpen!

Deze boodschappen kun jij gebruiken voor je Personal Body Plan avontuur

Pak je pen en paper erbij voor je boodschappenlijstje of noteer ze in je notities op je mobiele telefoon.

  1. Havermout
  2. Optimel Griekse Yoghurt 0% vanille
  3. Franse Magere Kwark
  4. Cottage Cheese
  5. Eiwitpoeder (whey). Mijn aanrader: Vanille van Body & Fit
  6. Diepvriesfruit
  7. Ongebrande noten zoals walnoten en amandelen
  8. Kipfilet beleg
  9. Runderrookvlees
  10. Ongezoete amandelmelk
  11. Kikkererwten uit blik
  12. Zwarte bonen in blik
  13. Tonijn uit blik
  14. Augurken
  15. Fruit: appels, peren, blauwe bessen en aardbeien
  16. Groente: aubergine, wortels en rode paprika
  17. No Fairytale wraps
  18. CallowFit sauzen: caramel, BBQ, curry ketchup en sweet chili
  19. PAM bakspray
  20. WASA Vezelrijk crackers
  21. Eieren
  22. Custard poeder (Koopmans)
  23. Wraps, Pita broodjes en Lavash Bread (wrappakket) bij Afvallenmetbregje
  24. Kaneel
  25. Pure chocolade (70% of meer)
  26. Appelmoes 0% ongezoet
  27. Eiwitrepen (Carb Killa bijvoorbeeld)
  28. Psylliumvezels
  29. Chiazaad
  30. Pannenkoekenmix Body & Fit of Foodspring

Vezel- en eiwitrijke producten

Zo, dat waren alvast 30 stuks boodschappen die jij in huis kunt halen voor je Personal Body Plan avontuur. Bovenstaande producten zijn vooral rijk aan eiwitten en vezels, daar had ik voornamelijk in het begin moeite mee om deze voldoende binnen te krijgen.

personal body plan ontbijt
Links: kwark met noten en brownie bites.
Rechts: baked oats

Inspiratie nodig voor fijne recepten?

Als je gekozen hebt voor Personal Body Plan dan krijg je automatisch toegang tot een recepten database, waarbij jij inspiratie op kunt doen voor je ontbijt, lunch en diner.

Maar ik zou je adviseren om ook wat mensen op Instagram te volgen om nog meer inspiratie op te doen. Je drukt makkelijk op ‘save’ om een gerecht op te slaan en dit later op je telefoon terug te vinden. Enkele accounts die je zeker moet volgen:

@foodbysann
@anne.funhealthyfood
@foodtrackerz
@foodbymarloes
@degezondetoer
@courgetticonfetti
@chantal130387
@pbpmetdana
@foodlies.nl
@healthyhabitsnl
@fitmetdjam
@homeofafoodie
@fitwicht
@lotbeukers (koop ook haar bak boek. Dat wil je alleen voor het Hemels Kaneelbrood!)

personal body plan lunch
Links: kwarktaartje met kiwi en schuddebuikjes
Rechts: eiwitrijke tonijnsalade (eigen recept)

Niet vergeten om te volgen!

Een vergeet daarbij uiteraard niet om mij te volgen –> @mieksmind
Ik deel mijn gerechten middels mijn Instagram stories en deze worden bewaard in de highlight op Instagram: PBP Food.

Als je nog twijfelt om hiermee te starten; stop dan met twijfelen en ga het doen! Ik heb ook lang getwijfeld, maar het is één van de beste keuzes die ik heb gemaakt. Ik ben enorm blij dat ik de stap gemaakt heb om ervoor te zorgen dat ik goed in mijn vel zit en happy ben en wordt met mijn lichaam.

Wil je meer weten over Personal Body Plan? Check dan de PBP website!

Groetjes,
De Brabantse Blogger

advert-image